Bulgarian memories

Fusei în vizită pe la frații noştri bulgari. Cei care în februarie organizau mitinguri de solidaritate cu protestatarii din Piața Victoriei şi de pe tot cuprinsul țării noastre multiubite.
Sunt pline bazarele şi tarabele prietenilor noştri cu ceafa groasă de tricouri cu Putin. Stau alături de cele cu AC/ DC, Batman sau cele cu sloganuri plăcute de băutorii de bere. Am cerut şi eu un tricou cu Putin. L-am vrut pă roz, că am înțeles că e în tendințe. Surpriză! După ce am ajuns la cârciumă şi am deschis ambalajul… era un tricou cu Ponta!!! Am băut o Zagorka pe nerăsuflate şi l-am făcut cadou unor venezueleni care cântau cântece peruane şi vindeau artizanat ecuadorian.
Ah, încă ceva! Au ăştia la macrameuri întinse pe tarabe de am crezut că am nimerit în sufrageria familiei Firea-Pandele.
Nu mai bine mă duceam eu în Vamă?

 

About Conte

https://tre3i.wordpress.com/
Gallery | This entry was posted in arogante, fun, international, pamflet, personal and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

