Impresii de la concertul lui Robbie Williams

Fusei şi eu la concertul lui Robbie Williams şi mă “simpt” dator să-mi dau cu părerea:
1. Într-adevăr, organizarea a fost deficitară, dar să nu uităm că nu este primul mare concert organizat în scumpa noastră patrie care suferă la acest capitol. Important este, zic eu, că a omul şi-a făcut datoria şi am văzut un show super. Restul (cozi la băuturi, înghesuială, etc.) nu contează!
2. Am văzut prin blogosfera românească că s-au dat o grămadă de invitații gratuite şi ţin să menționez că eu am fost ‪#‎pebaniimei‬ la concert. Puteai să-ţi dai seama că sunt o grămadă de bloggeri veniți moca la concert şi după cantitățile uriașe de biscuiți Belvita împărţite gratuit in Piaţa Constituţiei.
3. Singura mea dezamăgire a fost provocată de dl. Valeriu Zgonea. Mă aşteptam să-l văd pozînd alături de Robbie cum încearcă să dărâme cu un ciocan zidul ce înconjoară Palatul Parlamentului.

About Conte

https://tre3i.wordpress.com/
Gallery | This entry was posted in arogante, blogosfera, concerte, fun and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

