România, trezeşte-mă!

“Adevărul este că mă trezesc cînd vreau eu, indiferent ce cred despre asta prieteni, adversari. Mă trezesc cînd vreau eu, foarte, foarte des mă trezesc devreme, nu că să le dau lor socoteală. Mă trezesc devreme pentru că, înainte de toate, mă ocup de educaţia unui copil încă mic care are şcoală de dimineaţă. Mă trezesc devreme pentru că e un timp, cel al dimineţii, mai putin poluat de televizor, de telefoane, de breaking-news. Dar nu cred că cineva foarte serios poate să ia în discuţie aşa ceva. Cînd ajungi să discuţi despre un om şi principala acuză pe care i-o aduci este că ai auzit tu că se scoală târziu, înseamnă că eşti un găinar din punct de vedere ideologic, din punct de vedere politic. Mă scol cînd vreau!“, a declarat Crin Antonescu pentru  zidezi.net

Din păcate, domnul Crin Antonescu nu a explicat în interviu locul întâi cu coroniţă pe care îl ocupă în topul chiulangiilor din Parlament (absenteism strâns legat în percepţia publică de somnul de frumuseţe al preşedintelui PNL). Poate domnul Antonescu nu ştie, dar şi în Parlament se poate dormi destul de comod. Nu numai în dormitor, aşa cum a declarat în interviul mai sus menţionat. Dovada o aveti în poza de mai jos:

pozele de aici şi aici.

articolul este postat şi pe #colegii.

About Conte

https://tre3i.wordpress.com/
Gallery | This entry was posted in arogante, cc #colegii, fun, politica and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to România, trezeşte-mă!

  1. Pingback: România, trezeşte-mă! | #colegii

Leave a Reply

