PSD are nevoie de mine, nu eu de ei

Declaraţia aparţine acestui veşnic june prim al politichiei româneşti, a cărui potenţă a atins frumoasa vârstă de 82 de ani.
A sedus şi posedat cu perversiuni toate conducerile social democrate.

“Cine să îşi mai aducă aminte de Romica cea cu studii în Franţa, fugărită de nişte recuperatori din Valea Jiului, de Olivia cea narcoleptică sau de Niculina cea iubitoare de tărie ?
Unde e Adriana cea arghirofilă ori Dana, cea care a dansat, fericită că s-a ales, doar o noapte.
Toate m-au părăsit plângându-se de fisuri .
Nici asta mică, Viorica, nu e mai brează. Îmi stă alene pe cotiera fotoliului, dar îl soarbe din ochi pe filfizonul acela de George Laurenţiu. Cică o are albastră şi îi stă tot timpul în sus. Cred şi eu, dacă doarme până la prânz.
Eh, o să îi moară până la toamnă, şi tot la ciocanul meu roşu se întoarce.
Aşa cum vă spuneam, ele au nevoie de mine, nu eu de ele.
Hai să trăiesc !”

postare preluată şi pe #colegii

Gallery | This entry was posted in arogante, cc #colegii and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to PSD are nevoie de mine, nu eu de ei

  1. Pingback: PSD are nevoie de mine, nu eu de ei | #colegii

Leave a Reply

