Sonata Kreutzer

“Muzica mă face să uit de mine însumi, de adevărata mea situaţie; ea mă stramută în altă lume, care în orice caz nu este lumea mea. Sub influenţa muzicii mi se pare că simt ceea ce de fapt nu simt, că înţeleg ceea ce nu înţeleg, că pot face ceea ce nu pot să fac.

Ea, muzica, mă transpune fulgerator şi nemijlocit în starea sufletească în care se găsea acela care a compus-o. Mă contopesc sufleteşte cu el şi împreună cu dânsul trec de la o stare de spirit la alta, dar de ce fac asta, nu ştiu.”  Lev Tolstoi – Sonata Kreutzer

About Conte

https://tre3i.wordpress.com/
Gallery | This entry was posted in citate, lecturi, literatura, muzica and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Sonata Kreutzer

  1. corin_a says:

    ” acolo unde se termina cuvintele, incepe muzica…”
    Minunat🙂

  2. Pingback: Revista colegosferei – săptămâna 20-26.02.2012 | #colegii

Leave a Reply

