Cum am devenit “hater”

Să fii hater în online-ul românesc nu este uşor. Eşti categorisit cu o grămadă de epitete de genul: retard, prost, sărac, fomist ş.a.m.d.

Personal, am devenit “hater” fără să vreau. Acum doi ani şi ceva mi-am făcut contul de twitter. Până atunci, “activitatea” mea în online se rezuma la citirea zilnică a presei şi a câtorva bloguri. Încet-încet am interacţionat cu tot mai multe persoane de pe twitter. Am găsit o grămadă de oameni extraordinari, cu simţul umorului, cu care poţi purta o conversaţie (atât cât îţi permite limita celor 140 de caractere). [ intreg articolul aici ]

About Conte

https://tre3i.wordpress.com/
Gallery | This entry was posted in arogante, blogosfera, internet, retele sociale and tagged , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Cum am devenit “hater”

  1. Marieta says:

    Am înţeles că e o independenţă totală, aşa că puteţi lejer să nu fiţi de acord unul cu celălalt. Dar dacă tu eşti membru al unui club care a cerut de multe ori decenţă în exprimare, poate că ar trebui să-i ceri acelaşi lucru echipei.
    E ceea ce-i lipseşte prea frecvent. Poate că domnul cu electricitatea e un #omfain în particular, dar prestaţia publică e jenantă. Ştiu, mi s-a şi atras atenţia că a fost mai mult decât politicos atunci când a fost vorba despre mine. Dar şi eu citesc ceea ce scrie şi am luat-o peste ochi pentru că am exprimat o opinie a propos de vulgaritatea căutată a limbajului.
    În această conjunctură, plus niscai lături turnate de domnul cu privina în capul cuiva pe care eu, şi nu numai eu, îl stimez, drumurile noastre se despart cumva.
    Rămânem amici la orice oră din zi sau din noapte, dar nu suntem #colegi.
    PS Acolo nu comentez şi la nevoie fac faţă cu brio unui text care bate la fund orice pană de curent.

    • Conte says:

      In primul rand, nu suntem o echipa. Doar cateva, deocamdata, persoane care au facut ceva in comun. Stii bine ca nici eu nu sunt de acord cu limbajul lui fdc. Mai ales ca stiu ca poate scrie si intr-un limbaj decent. Mi-ar parea rau ca din cauza lui sa ma “cert” cu tine. Sper ca prietenia noastra 2.0 sa continue si de aici inainte.🙂

  2. claus says:

    Anturajul te va face sa-ti pierzi vechii prieteni 2.0, Conte. Suntem ciumati.

Leave a Reply

