A mai trecut un an prin noi …

A mai trecut un an cu împlinirile şi neîmplinirile lui. Un alt an se pregăteşte să vină cu visele şi speranţele lui.

În februarie 2011 am început să scriu pe acest blog împreună cu amicul abulafia89. Au fost perioade cînd am scris mai mult sau mai puţin, mai bine sau mai rău. Ne-am dat cu părerea, am făcut selecţii de ştiri, am pus poze, muzică, etc. Am făcut cum am crezut noi, fără a fi condiţionaţi de nimic şi de nimeni. Mulţumim tuturor celor care ne-au vizitat şi sperăm să reveniţi şi anul ce urmează.

Personal, în anul ce se va încheia în curînd, am avut plăcerea să “cunosc” câţiva dintre oamenii de pe twitter şi mă declar mândru că  îi pot considera prietenii mei (prieteni 2.0 – ca să folosesc o licenţă poetică chinezească). Nu îi voi enumera aici. Dacă din grabă sau neatenţie voi omite pe unul dintre ei aş fi nedrept. Până la urmă, oamenii faini nu au nevoie de “mention“.🙂

La mulţi ani !

 

About Conte

https://tre3i.wordpress.com/
Gallery | This entry was posted in personal and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to A mai trecut un an prin noi …

  1. semanticus says:

    @Conte,
    @abulafia89
    Placerea a fost a mea sa va pot citi.
    La Multi Ani !

Leave a Reply

