nisip şi Ballantine’s

O sută de Ballantine’s şi un Carlsberg, vă rog”. Chelneriţa mă priveşte mirată. De câteva luni de zile de când beau în barul ei, cer doar “Jack” şi berea aferentă. Poate că am chef de ceva mai puţin aspru, astăzi. Poate că asprimea mea se scurge pe zi ce trece. Poate că strada în care am coborât din maşina ei mi­-a topit gheaţa ce mă înconjoară de obicei, în clipa în care am realizat că se îndepărtează. 


Nu. Ea nu se îndepărta. Doar maşina… Deschid laptopul, şi încerc să aştern rânduri. Flexez patru cuburi de gheaţă în pahar, îl ridic, şi în clipa în care îmi atinge buzele, aproape că ating orgasmul. Are gustul şi savoarea buzelor ei. Adulmec înnebunit, şi mă surprind căutând cu ochii forma în care se coace acel suflet ce­-mi destinde de fiecare dată venele subţiate de viteză. Sunt aglutinat de fiecare cută pe
care am simţit-­o sub degetele mele. Nu sunt Midas. Sunt doar eu, sub amprentele căruia, cu numai o zi înainte, ea a fost femeie. Licoarea curge în mine. Îmi vorbeşte despre fiecare picătură din ea. Mă lasă să-­mi amintesc. Despre ce am trăit într­-o staţiune în care îşi sădesc rădăcinile perene toţi cocalarii Bucureştiului. De fapt, îmi amintesc ceva ce nu am trăit. Cum s­ar scurge picăturile de mare de pe ea. Cum ar luci în soare, atunci când şi-­ar aşeza trupul lângă mine. Cum m­-aş amesteca cu
fiecare fir de nisip atunci când, la ceas de noapte, am face dragoste la doi paşi de tremurul pe care nu l­-am mai auzit niciodată, niciunde. Cum am merge, clătinându­-ne, către camera în care stăm. Cum ne-­am trezi dimineaţă, zâmbindu­-ne. Ştiind că marea ne va aştepta din nou pe seară, atunci când ceilalţi îşi aruncă sufletele între tacâmurile ce nu le pot hrăni. Mă ridic şi plec. Achit nota. Strâng laptopul. Ies pe stradă şi, absent, ajung într­-o casă. Mă dezbrac, aranjez tot ce este de aranjat şi mă “toaletez”, aşa
cum am auzit că se spune. Mă îndrept către taste, deschid o fotografie. Şi realizez că nisipul de pe mine nu se poate scutura… 

Cioburile mele …  – Bogdan-Liviu Constantinescu

( cartea poate fi descărcată în format electronic de pe blog-ul autorului )

About Conte

https://tre3i.wordpress.com/
Gallery | This entry was posted in literatura, recomandari and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to nisip şi Ballantine’s

  1. BogDan says:

    Mulţumesc mult🙂

Leave a Reply

