Bum, ţupa, ţupa

Datorită articolului lui Cezar Paul-Bădescu din “Dilema Veche”, am aflat de una dintre cele mai “amuzante” reclame care a fost facută vreodată.

Nu ştiu ce a fost în capul celor de la “Cotnari” cînd au fost de acord cu realizarea acestei “capodopere”. Probabil că, datorită ei, voi evita să mai beau vin de Cotnari. Dar, nu cred că eu reprezint publicul ţintă vizat de podgoria moldoveană. Aşa că :

„Bea Cotnari şi poţi fi rege / Bum, ţupa, ţupa, / Şi alt vin nu mai alege / Bum, ţupa, ţupa, / Cotnariul e vin de aur / Eşti emblemă şi tezaur“

About Conte

https://tre3i.wordpress.com/
Gallery | This entry was posted in reclame and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Bum, ţupa, ţupa

  1. helen says:

    reclama asta e de vreun an….acum endorseri sunt niste luptatori de K1 sau ceva

    • Conte says:

      eu acum am aflat de ea. am vazut aia cu luptatorul de K1. mai este una cu niste cantareti de muzica populara din Maramures ( nu inteleg ce treaba au cu vinurile moldovenesti ).

  2. incaunipocrit says:

    Reblogged this on Vasile Roata.

Leave a Reply

