Piedone – cu P de la primar

Joi, 3 noiembrie 2011, la Conferinţa organizaţiei Bucureşti a UNPR, primarul sectorului 4, Cristian Popescu-Piedone a declarat că îşi doreste pentru 2012 să candideze sub sigla Uniunii Naţionale pentru Progresul României.

Iată şi câteva rânduri din discursul celui care şi-a adaugat şi numele de Piedone în buletin:

“Am să rămân tot om. Mi-am ajutat duşmanii. Ministrul Gabriel Oprea şi-a ajutat şi duşmanii şi-i va ajuta în continuare. (…) Să judecăm după performanţă. O vorbă spune ‘de-am să mă ridic pe multi am să popesc’. Gabriel Oprea s-a ridicat înainte. (…) Noi schimbăm puţin proverbul. De o să ne ridicăm pe mulţi o să ajutăm. (…) Ştiu că cetăţenii sectorului 4 vor avea rezultate concrete ca în 2012 la judecata de apoi vor spune ‘ bravo Piedone: ne-am ales cu 300 de blocuri, 15 creşe, săli de sport’. Pentru cine m-am sacrificat şi pe cine am trădat? Tot ce fac, fac pentru cetăţeni. Dacă vrei, crezi şi esti convins cu siguranţă victoria este a ta. Cetăţeanul s-a săturat de promisiuni, politică, fata morgana. Familia şi această echipă (a UNPR) mi-au dat motivaţia să merg mai departe. Judecata o aştept de la cetăţenii sectorului 4 şi ai Bucureştiului.”

Aşa mostră de oratorie mai rar întâlneşti pe malul Dâmboviţei !  :)

Se pare că nemulţumirea lui Cristian Popescu-Piedone ar fi plecat de la faptul că PC nu a reuşit să îl impună drept candidat al USL la Primăria Capitalei.

Indiferent de motivele demisiei din PC, trecerea lui Piedone la UNPR este o mare pierdere pentru conservatori. Piedone era unul dintre cei mai cunoscuţi membrii ai PC-ului (mult mai cunoscut decât tânărul preşedinte conservator Daniel Constantin). O altă problemă care  o ridică plecarea lui Piedone pentru conservatori, o reprezintă siguranţa realegerii ca senator al lui Dan Voiculescu. După cum se ştie, Dan Voiculescu a fost ales senator într-un colegiu din sectorul 4, beneficiind de popularitatea de care se bucura Cristian Popescu-Piedone printre pensionarii din sector. Câteva parcuri şi cluburi pentru pensionari, alături de o bună mediatizare la Antena1 şi Antena3, îmbinate cu excursii electorale prin cartierele sectorului, au contribuit la alegerea patronului antenelor.

Pierdere pentru unii, câştig pentru alţii. Atragerea lui Piedone este o bună mişcare a generalului de intendenţă Gabriel Oprea. Piedone poate deveni un candidat redutabil chiar şi pentru Primăria Generală. Dacă obţine sprijinul PDL, Cristian Popescu-Piedone are şanse foarte mari de al detrona pe Sorin Oprescu. Avînd în vedere implicaţiile acestei mutări, nu m-ar mira sa aflăm că în spatele ei nu se află “geniul politic” al lui Oprea, ci ea a fost pregătită în laboratoare cu o dotare mult mai consistentă.

P.S.: După reportajele triumfaliste ale antenelor despre realizările din sectorul 4, de abia aştept să văd ştirile despre ciocoiul Piedone şi cum a sărăcit el pe cetăţenii sectorului.

P.S. 2 : Lipsit de inspiraţie pentru un titlu la această postare i-am cerut ajutorul lui  Semanticus . Deci, titlul îi aparţine. Îi mulţumesc pe această cale !🙂

About Conte

https://tre3i.wordpress.com/
Gallery | This entry was posted in informatii, politica and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Piedone – cu P de la primar

  1. Prințul Șarlă says:

    Se lucreaza magistral in laborator.Zilele astea USL-ul se imprastie in cele patru zari.
    Nu stiu daca ai vazut si inregistrarea video a discursului. E ceva ireal!
    http://www.b1.ro/stiri/politica/piedone-va-candida-sub-sigla-unpr-lasa-i-o-dracului-de-politica-indiferent-de-culoare-destinatia-e-siguranta-cetateanului-14404.html

    mai ales a doua parte… mori de ris!

  2. Marieta says:

    Sondajele, or fi ele roz, dar fac rău la tenul USL. Încă au 50% dar au început să scadă. Până la alegeri vor fi complet demonetizaţi. Ciuhodaru, Piedone & still counting.

  3. Conte says:

    Nu au invatat nimic din lectia lui Mircea Geoana. Se vad deja castigatori. Probabil ca impart portofolii acum.

  4. Andi Bob says:

    Excelent titlul.
    Locuiesc în sectorul Patru …

  5. Andi Bob says:

    Da, am inteles asta, imi place si asa😛

    Comentariul meu se dorea autoironic si plangator de mila mie, dar nu am stiut care ar fi emoticonul potrivit🙂

Leave a Reply

