Viciile : rău cu ele, rău fără ele

Semanticus aruncă în noi cu o nouă leapşa. Subiectul acesteia : viciile.

Conform dexonline.ro , sinonimele cuvantului viciu sunt:  1. v. defect2. v. patimă3. nărav, pasiune, patimă, (fam.) boală. (A dat în ~l jocului de cărți.) 4. v. corupție.

Cum nu sunt perfect [ deşi mă apropii de perfecţiune🙂 ], am şi eu viciile mele.  Adaptînd celebra frază din “O scrisoare pierdută” a lui Caragiale, aş putea zice :   O soţietate fără viţii, carevasăzică nu le are, dom’le !

Revenind la sinonimele din dexonline.ro , am să insist mai mult pe al treilea înţeles al cuvîntului viciu : nărav, pasiune, patimă.

Enumerarea celor câteva vicii pe care sunt de acord să le dezvalui aici au un caracter aleatoriu, nefiind în ordinea “dependenţei”.

Încep cu cel mai nou dintre vicii, care durează de peste un an de zile. Acesta ar fi twitter-ul cu toate “anexele” sale. În ultimul timp tot încerc să-mi impun să acord mai puţin timp acestuia, dar rezultatele încă întarzie sa apară.🙂

Cola ( Coca-Cola, Pepsi, etc. ) . Da ! Consum foarte multă cola . Ştiu că nu este un obicei prea sănătos, dar nu mă pot abţine. Probabil şi faptul că nu consum cafea, face ca organismul meu să simta nevoia de cofeină. De asemenea, cred că este si o reminiscenţă de pe vremurile de dinainte de ’89, cînd, copil fiind, cu greu puteai gasi un Pepsi sau mai puţin celebrul Quick-Cola.

   După cum aproape toată lumea care mă urmareşte pe twitter ştie, nu ar trebui să uit să trec la această enumerare berea. Conform klout.com : “Klout believes you are influential about Beer”🙂. De fapt, nu ştiu dacă îmi place atât de mult berea (consum şi alte băuturi alcoolice, cu moderaţie bineînţeles). Probabil că berea este un bun prilej de a mă întâlni cu prietenii, de a ne simţi bine împreună, de a sta la taclale, de a vorbi de vrute şi nevrute, etc.

Sper că Semanticus o să fie mulţumit de modul cum am tratat leapşa primită de la el.🙂

Leapşa merge mai departe la Camil Stoenescu şi Oana Pasat .

About Conte

https://tre3i.wordpress.com/
Gallery | This entry was posted in blogosfera, leapșă, personal and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Viciile : rău cu ele, rău fără ele

  1. semanticus says:

    Thanks ! eram sigur de bere, dar nu stiam de Cola.🙂

  2. Pingback: Vicii, slăbiciuni… | Marieta

Leave a Reply

