O nouă viziune a USL : viziunea ortodoxo-habotnico-ecologistă

Joi, 6 octombrie 2011, a fost lansată “Viziunea USL pentru mediu”. La câte viziuni au avut social-liberalii până acum ( pentru agricultură, turism, etc. ), mai îmi vine să cred că Aleodor Manea, Carmen Hara, Urania şi Neti Sandu sunt membri USL.

Sincer să fiu, nu am citit programul social-liberal cu privire la mediu. Nu cred că aduce ceva nou în peisajul “politicilor” de mediu, dominate de umbra marelui activist ecologist Mugur Mihăescu. Probabil că, la fel ca şi programele pentru agricultură sau turism, “viziunea” USL pentru mediu, nu este decat o altă înşiruire de sloganuri,  promisiuni şi cuvinte frumoase. Ceea ce mi-a atras atenţia cu ocazia lansării “viziunii”, au fost declaraţiile lui Victor Ponta. Dacă ar fi sa ne luam după ele, dl. Ponta este un ecologist feroce, recrutat în aceasta tagmă chiar de către soţia dumnealui.

“Sunt un ecologist convertit ortodox, habotnic, misionara care m-a convertit este Daciana. M-a certat cu cei de la Rosia Montana şi cu alţii din alte zone. Eu nu am reuşit să o cert pentru singura faptă cu care nu sunt de acord, că a semnat împreună cu Laszlo Tokes proiectul de rezoluţie, care a fost ulterior adoptat de PE cu voturile tuturor grupurilor politice, mai puţin al domnisoarei EBA şi a lui Cristian Preda, un cianurist de ultima generaţie.”

Pentru a sublinia ataşamentul său la miscarea ecologistă, Victor Ponta declară :

“Folosesc un automobil electric şi mi-am asumat miştoul pe care îl face presa de mine.”

   Din câte am citit eu, presa face mişto mai mult de aptitudinile lui ca preşedinte de partid şi cele de copilot pe o maşină de raliu, maşină care nu cred că foloseşte un motor electric.

Cu astfel de declaraţii,  Victoraş “Copilotul minune” calcă din ce în ce mai apăsat pe urmele predecesorului sau în funcţia de preşedinte PSD, Mircea Geoană.

De notat că preşedintele PNL, Crin Antonescu a facut declaraţii mult mai rezervate. A spus că el e prea bătran să adere la aceasta cauză şi nici nu mai intenţionează asta.

 

About Conte

https://tre3i.wordpress.com/
Gallery | This entry was posted in arogante, citate, fun, politica, ziare and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to O nouă viziune a USL : viziunea ortodoxo-habotnico-ecologistă

  1. Marieta says:

    Ne aşteaptă vremuri grele indiferent de cine câştigă alegerile

    • Conte says:

      Asta-i clar ! Oricum, eu niciodata nu mi-am facut sperante ca daca se schimba guvernul, cei care vor veni vor fi mai buni. Vorba aia : ticalosia si incompetenta sunt egal distribuite in toate partidele. 🙂

  2. atitudini says:

    “Sincer să fiu, nu am citit programul social-liberal cu privire la mediu.”
    Q.E.D.

    La fel e si in alegeri: “Sincer sa fiu, nu stiu cu cine am votat. Nu stiu cum il cheama, ce a facut, ce vrea sa faca. Dar sigur e prost.”

    De asta suntem unde suntem si mereu e “celalalt de vina”.

    • Conte says:

      Am citit celelalte prgrame ale USL lansate pana acum. Numai fraze frumoase. Atat ! De ce as crede ca asta ar fi diferit ? Plus ca, declaratiile lui Ponta imi intaresc opinia.

  3. Pingback: Revista presei – Comisia de mediu – 8 octombrie, 2011 « Comisiile PNL

Leave a Reply

