10 destinații turistice din România – leapșă

Leapşa a plecat de la Oana Portase, a ajuns la mine de la Semanticus, şi bineînţeles, m-a făcut să mă gândesc la vacanţă.

– Cu trenul prin Valea Jiului (evident, cu un tren de zi) coborâţi în Petroşani, urcaţi cu telescaunul, şi pe jos până la vârful Parângul Mare. Retur🙂 De sus se vede lacul Mândra (se poate coborî în căldare, dar deja vorbim despre altceva)
– Bucovina de sud, întreaga zonă – mãnãstiri, Vatra Dornei, Pasul Tihuţa
– Valea Arieşului, zona Poşaga, cheile Poşăgii, când am fost eu, am ajuns cu mocăniţa.

Tiff (y compris oraşele Cluj şi Sibiu)
Festivalul George Enescu (Bucureşti)
Festivalul Anonimul (Sfântul Gheorghe)

Festivalul Sarmalelor Praid – Harghita
– Festivalul Gulaşului de la Ocna Şugatag. L-am ales pe acesta pentru faptul cã se desfãşoarã în Maramureş. Dacă tot ajungem aici , nu sunt de uitat Munţii Gutîi, cu lacul de la Mogoşa – Şuior.
Răvăşitul oilor şi Festivalul brânzei şi pastramei de la Bran.

Am pus doar 9 destinaţii. Mi-am mai lăsat loc pentru visare…

 

Gallery | This entry was posted in fun, leapșă, personal. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

