Şi eu am fost la Bon Jovi

Între mine şi Bon Jovi este o poveste foarte lungă. Datează din perioada în care, licean fiind, stăteam cu urechea lipită de “Europa Liberă” pentru a putea asculta difuzarea albumului “New Jersey”. De-a lungul anilor legătura mea cu muzica grupului a continuat. N-am să enumar aici motivele, deoarece unele sunt prea personale. Pentru mine, un concert Bon Jovi era tot ceea ce îmi puteam dori. Într-adevăr, sunt unul dintre cei care pot sa zică că l-am aşteptat pe Bon Jovi de peste 25 de ani. Poate doar un concert Pink Floyd îmi doream să văd mai mult.

 

sursă  foto

Câteva impresii pe scurt de la concert :

– organizarea a lăsat de dorit în ceea ce priveşte accesul publicului ( prea puţine intrari );

– sonorizare excelentă ;

– foarte mulţi străini : unguri, bulgari, nemţi, britanici;

– trei ore de muzică la maxim. atmosferă electrizantă. publicul a cântat aproape la toate melodiile;

– după vreo oră şi jumatate se vedea că Jon cam obosise. surprinzător, la bis şi-a revenit;

– atmosferă fantastică. doar la Rolling Stones am vazut un public asa de entuziasmat;

– public de toate varstele. am văzut puştoaice de 12-14 ani dansînd alături de doamne de 55-60 ani;

Acestea sunt doar câteva din primele impresii. Sunt încă puternic impresionat de ceea ce s-a întamplat aseară în Piaţa Constituţiei. Poate o să revin cu o postare “la rece” despre concertul care l-am asteptat o viaţă.

 

 

 

 

About Conte

https://tre3i.wordpress.com/
Gallery | This entry was posted in concerte, muzica, personal and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

