Cum m-au intampinat “mascaţii” intr-o luni dimineaţă

Pentru cine nu ştie, locul meu de dat cu sapa işi are sediul in portul Constanţa Sud – Agigea.  Nu mare mi-a fost mirarea in dimineaţa asta ( 23.05.2011 ) cind, la intrarea in port, in locul obişnuiţilor bodyguarzi şedeau semeţi doi”mascati”. Priveau galeş prin “viziera” măştii pe toţi cei care intrau pe poarta 10 a portului. După incă cinci minute am ajuns la birou, am deschis pc-ul şi … cind am inceput să citesc ştirile am dat de asta .

Aproape intreaga activitate portuară este blocată, deoarece percheziţiile se desfaşoară şi la Biroul Vamal Constanta Sud, astfel incat nici o marfă nu poate parasi portul.

Să mai zic că astăzi trebuia să iau legătura telefonic cu şeful biroului vamal pentru nişte probleme de serviciu ? Văd că nu m-a sunat pană acum ? Să-l sun eu ?

About Conte

https://tre3i.wordpress.com/
Gallery | This entry was posted in personal and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Cum m-au intampinat “mascaţii” intr-o luni dimineaţă

  1. Florin says:

    Rezervari hoteluri pe tot litoralul romanesc ! MamaiaBooking.com

Leave a Reply

