Dobroge, mândră grădină

Citind blogurile unor colegi “ghe la” Cluj, am văzut că acolo se desfaşoară o campanie de lansare a televiziunii Transilvania. Pe bloguri, această campanie constă în scrierea unor postări în care autorii să explice de ce iubesc Transilvania.

Mândria mea de dobrogean mă obligă să reacţionez. Ca să nu răman mai prejos, am decis să înşir şi eu câteva motive pentru care iubesc Dobrogea. Postarea nu face parte din nici o campanie, deşi cu ceva timp în urmă se anunţa lansarea unei televiziuni regionale – DobrogeaTV :)

- Spre deosebire de Cluj, la Constanţa taximetriştii … ( citeşte întreg articolul pe colegii.cc )

About Conte

http://tre3i.wordpress.com/
Gallery | This entry was posted in arogante, blogosfera, cc #colegii, Constanta, Dobrogea mândră grădină, fun and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

